Pronajměte si multifunkční tiskárnu a ušetřete firmě až 50 % nákladů na tisk

05.11. 2019 • Tipy a rady

Tisk dokumentů je ve většině firem nutností a každodenně se vynakládají prostředky na provoz kancelářské techniky. Musí se tisknout faktury, dokumenty, mzdové výkazy, objednávky, reklamace, formuláře, poznámky na porady a řada dalších nezbytností. Pronájem multifunkční tiskárny je přitom řešením, jak snížit náklady spojené s tiskem na minimum.

Pořízení tiskárny, kopírky nebo faxu je celkem nákladnou investicí a samotný provoz, kdy je třeba investovat do tonerů, papírů a servisu, také není zadarmo.

Pokud se ve vaší firmě kopírka nebo skener v podstatě nezastaví, promyslete si pronájem kancelářské techniky u Tomados. Může vám ušetřit až 50 % nákladů spojených s tiskem. Pronájem je výhodný i pro firmy a kanceláře, které techniku zase až tak často nevyužívají.

Proč je pronájem multifunkční tiskárny výhodný

  • Odpadá prvotní investice do nákupu kancelářské techniky.
  • Při pronájmu barevné multifunkční tiskárny ušetříte až 50 % nákladů oproti nákupu klasické laserové tiskárny. Příklad, jak lze ušetřit při pronájmu tiskárny od Tomados najdete ZDE.
  • Získáte zařízení kombinující tiskárnu, kopírku, skener, fax.
  • Cena pronájmu zahrnuje dovoz zařízení, zaškolení v obsluze, pravidelně prováděný servis kancelářské techniky, spotřební materiál zahrnující tonery, sponky i náhradní díly.
  • Pokud máte zájem, lze sjednat i dodávku kancelářského papíru, takže vám odpadne starost se sháněním a nákupem.
  • Pronájem kancelářské techniky může být sjednán na dobu neurčitou s platností stejných podmínek, jaké jsou při pronájmu na dobu určitou. Nejste limitováni časovým obdobím a nehrozí vám finanční postih, pokud potřebujete zařízení vrátit dříve.
  • K dispozici máte zcela zdarma další služby – přidělování ID kódů potřebných ke kontrole tisku nebo síťové skenování do PC nebo do emailů.
  • Máte jistotu, že získáte kvalitní zařízení.
  • Můžete si vybrat, zda se vám bude hodit multifunkční tiskárna obsahující jen skener a kopírku nebo i fax, zda budete potřebovat zařízení s tiskem ve formátu A3 nebo A4, s rychlostí tisku do 20 stran/min, od 20 do 40 stran/min nebo více než 40 stran/min i jestli chcete funkce jako je barevný tisk, podavač originálů, oboustranný tisk a wifi připojení.

Pokud váháte a nejste si jisti, zda pronájem využít, máte možnost konzultace u specialistů. Ujasněte si, jaké konkrétní výhody bude mít pronájem pro vaši firmu a nechte si připravit řešení na míru.

sdílejte článek Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Googlu

Další zajímavé články z rubriky 'Tipy a rady'
Tipy na jiné články
Oblíbené články
Články
Tipy na další weby
  • ePojištění.cz je největší srovnávač na trhu. Srovnejte ceny povinného ručení nebo cestovního pojištění. Finská půjčka - rychlá půjčka bez poplatků do 10 minut.
  • hypotéka přesné srovnání hypotečních úvěrů
  • Jak snadno evidovat najeté kilometry firemními vozy? Kniha jízd je spolehlivým řešením.
  • Zajímá vás možnost výhodného investování? Investiční specialisté z OVB life.cz vám sdělí více!
  • Přehled českých půjček od ověřených poskytovatelů.
  • Půjčka bez nahlížení do registru na cokoliv a bez zbytečné administrativy.
  • Tip na moderní personální HR systém Vema. Mějte náskok před konkurencí!
  • Chcete efektivněji využívat program Microsoft Outlook? Doporučujeme CRM řešení eWay-CRM.
  • Hledáte nástroj pro vystavování a evidenci faktury online? Snadné fakturace vám umožní moderní služba iDoklad.
Kontakt a reklama