Česká spořitelna jako největší banka na českém finančně – bankovním trhu stále vylepšuje své internetové bankovnictví Servis24. Jak už název produktu napovídá, klienti jej mohou využívat 24 hodin denně a sedm dní v týdnu nepřetržitě.
Celý internetbanking České spořitelny je k dispozici všem občanům - jak fyzickým osobám, tak podnikatelům. Přístup ke službě Servis24 je možný i ze zahraničí. Každý uživatel si může prostřednictvím Sevisu24 realizovat příkazy k úhradě, sjednávat spotřebitelský úvěr, zažádat o kontokorentní úvěr, objednat si chytrou kartu nebo dobíjet mobilní telefony. Velikou výhodou internetového bankovnictví České spořitelny je jeho přehlednost a jednoduchost. Práci s ním zvládne i počítačový začátečník, navíc je k dispozici technická podpora přes e-mail či telefon. Vstup na účet je přes internetové rozhraní Servis24.cz
ČSas Servis 24 internetbanking
O internetové bankovnictví je možné zažádat na kterékoliv z bohaté sítě poboček České spořitelny. Samotné přihlašovací údaje dorazí klientovi poštou „do vlastních rukou“ a banka je samozřejmě znát nebude.
Prvotní aktivace produktu probíhá pomocí zaslaných specifických údajů. Poté se každý přihlašuje pomocí klientského čísla a hesla, které je možné měnit. Příjemné je, že nejsou potřebné žádné další certifikáty k ověřování klienta.
Internetové bankovnictví Servis24 je „napojeno“ na některý účet, kterých lze zřídit i více. Každý uživatel tak může provádět jakékoliv transakce na účtech, převádět peníze, nastavovat a upravovat vlastnosti účtů, platební limity atd.
Mezi novinkami nedávno spuštěného nového internetového bankovnictví České spořitelny ( v roce 2012 ) se objevila možnost objednávání nových produktů banky. Jestli chce uživatel novou kartu, tak si může zvolit i svůj specifický design.
Při výměně či vydání nové debetní karty se v internetbankingu objeví informace o tom, na kterou pobočku České spořitelny bude karta zaslána.
U kartového účtu je nově možné okamžitě splatit minimální dlužnou částku. Stiskem tlačítka „Splatit“ se objeví nevyplněný příkaz k platbě.
Podnikatelé najdou v internetbankingu kompletní přehled o pasivních operacích na platebních kartách.
Mezi novinky lze zařadit i bonusový program, který spočívá ve sbírání takzvaných ibodů. Ty je možné získávat za nákupy a platby kartou u partnerů České spořitelny ( je jich hodně a stále přibývají ) a potom je vyměnit za odměny vybrané z katalogu. Ibody se načítají i za platby na účtu, za každých 200 korun řádně splacených úvěrů včetně hypoték, za každých 200 korun poslaných na investice, spoření či pojistku atd. Celý bonusový program se zobrazuje v internetbankingu.
Internetbanking Servis24 ukazuje i přehled všech úvěrů, jejich splácení i dlužné částky, které je třeba ještě doplatit. Samozřejmostí jsou pro uživatele přístupné všechny smlouvy s bankou.
Ve spolupráci s pojišťovnou České spořitelny se v Servisu24 zobrazují rozšířené informace o pojistce. Každý klient tak najde údaje o krytí rizik, kolik pojistka stojí nebo na koho z rodiny se ještě produkt vztahuje.
Všechny aktivní transakce prováděné v internetovém bankovnictví České spořitelny je nutné autorizovat pomocí zaslaného SMS kódu. Metoda funguje jednoduše – klientovi dorazí před odesláním transakce ke zpracování na mobil SMS kód, který je třeba vepsat do políčka a potvrdit. Bez toho platba neproběhne.
Určitou nevýhodou Servisu24 je platba za jeho provoz, kdy klient zaplatí každý měsíc 25 korun. Vše lze ale řešit dojednáním některého z programových finančních produktů k účtu a tam poplatek ukrýt.
Samotné zabezpečení služby Servis24 má Česká spořitelna na velmi vysoké úrovni. Vždy záleží, na jakém počítači se klient do služby přihlašuje. Originální nezavirovaný operační systém je základem. POZOR! Česká spořitelna NIKDY neposílá údaje k inernetbankingu mailem!.